מהם טווחי מחירי דלתות פנים כיום?

 לדלתות פנים יש השפעה רבה על איכות חייהם של דייר הבית, שהרי לדלתות יש תפקיד חשוב וניתן לומר כי הם חלק משמעותי בבית, כיוון שהן משמשות לצורך קבלת פרטיות ובידוד רעשים.

כמו כן, תרומתם של דלתות אקוסטיות לבידוד הרעש בבית חשובה מאוד ויכולה להיות אחראית על איכות ורמת החיים של דיירי הבית. דלתות הפנים משמשות גם כחלק משמעותי מעיצוב הבית, כיוון שהן פריט דומיננטי בחלל בעל השפעה רבה, מה שמאפשר לדיירי הבית ליהנות משתי ציפורים במכה אחת: גם פרטיות וגם חלל מעוצב בטוב טעם. על מנת ליהנות מיתרונות אלה, עליכם לבצע בחירה נכונה של דלתות, הן מבחינת איכות והן מבחינת העיצוב שלהם וזאת מבלי להתפשר על איכות הדלתות. אך כפי שידוע כל מוצר יש מחיר וככל שהדלת איכותית יותר ובעלת בידוד וחומרים איכותיים, כך המחיר יהיה גבהה יותר, אולם יש לזכר כי דלתות איכותיות ישרתו אתכם בנאמנות למשך שנים רבות.

מה משפיע על מחיר דלתות פנים?

חומרי הגלם -כיום ניתן למצוא עולם שלם של דלתות פנים, כאשר כל אחת עשויה מחומרים אחרים ולכל אחת יש יתרונות שונים. מחיר דלתות פנים משתנה בהתאם לסוג העץ שממנו עשויה הדלת, על פי עובי העץ, האם הדלת משולבת עם עיצובים שונים כגון שילוב של זכוכית, האם מדובר בציפוי עמיד למים ולחות וכו’. חשוב לזכור כי לחומרי גלם יש השפעה רבה על עמידות הדלתות למשך שנים רבות, לכן חשוב לבחור בדלתות העשויות מחומרים איכותיים, כאשר ההמלצה היא לבחור דלת העשויה מעץ מלא.

עצוב וטקסטורה –  יש מגוון גדול של דלתות פנים מעוצבות יש בשפע וככל שדלתות הפנים יהיו בעיצובים יותר דקורטיביים ומיוחדים, כך הדלתות יהיו יותר יקרות, אך אם כבר משקיעים בדלת כדאי שהיא תהיה בעת עיצוב מודרני ומותאמת בקפידה לסגנון העיצוב של חלל הבית.

ידיות ואביזרים – ידיות הן מרכיב חשוב מהדלת, לכן חשוב לשים לב גם על העיצוב שלהן וגם עם צורה הפתיחה של הדלת ורצוי שהיא תהיה נוחה. תוכלו לבחור ידיות סטנדרטיות או ידיות בעיצובים מיוחדים כדוגמת ידיות לסגנון עתיק שיכולות לעלות את המחיר.

בידוד אקוסטי – יש כמה סוגי מילוי של הדלתות, אולם רוב הדלתות עשויות ממילוי כוורת קרטון. ככל שהכוורת תהיה יותר צפופה כך הבידוד יהיה טוב יותר.

מחפשים דלתות פנים בתל אביב? לחצו כאן לכל הפרטים.