כיצד נתאים את דלתות הפנים לעיצוב הבית?

לדלתות פנים יש חלק מרכזי בעיצוב הפנים של הבית, הרי הם משפיעות רבות על נראות החלל ובכלל על עיצוב הבית. לכן, אם ברצונכם לרענן את עיצוב הבית, זה הזמן המתאים ביותר להחליף את דלתות הפנים בבית ולזכות בבית מעוצב ואסתטי. מעבר לעניין של המראה העיצובי בעת החלפת והתקנת דלתות פנים, חשוב לציין כי הדלתות החדשות נוחות יותר מכפי שהיו בעבר והן עשויות מחומרים איכותיים, אך מה שלא פחות חשוב הוא העיצובים החדשניים שיאפשרו לכם ליהנות מבית מודרני וחדשני.

על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת דלתות פנים?

מבחינה עיצובית – בעת בחירת דלתות פנים, עליכם לבחור קו עיצוב מסוים אשר מתאים בקפידה לאופי עיצוב הבית, כך שתתקבל סינרגיה מושלמת בין הדלתות לשאר האלמנטים בחלל.

לדוגמא –  אם מדובר בבחירת דלתות המתאימות  לעיצוב כפרי, תוכלו לבחור דלתות פנים עץ מלא או דלתות בגוון כהה. לעומת זאת, בעיצוב בית בסגנון מודרני קלאסי, תוכלו לבחור דלתות במראה סולידי נקי עם כמה שפחות אלמנטים אך עם גימורים מיוחדים שיהפכו את העיצוב לפשוט ומרשים. לדוגמא – דלתות פנים לבנות עם קווי ניקל, ידיות מיוחדות, שילוב זכוכית חלבית ועוד.

בחרו את הדלתות על פי סוג החדר – את הדלתות יש לבחור על פי סוג החדר על מנת לבצע התאמה מושלמת.

לדוגמא – לחדר הילדים יש לבחור דלתות בטיחותיות עם מנגנון נעילה המתאים לילדים, או לחדר האמבטיה יש לבחור דלתות אטומות וחזקות מפני רטיבות, או אם מדובר בחדר צפוף וקטן ניתן לבחור דלתות הזזה וכך הלאה.

בידוד – חשוב לשים דגש בעת בחירת הדלתות על הבידוד של הדלת, כך תוכלו למנוע חדירה או יציאה של רעשים. דבר זה חשוב כאשר מדובר על חדר עבודה בבית, לחדר השינה של ההורים ועוד. לרוב דלתות פנים חדשניות מצוידות עם בידוד מעולה והן אטומות לגמרי בסגירתן, אך יש לוודא זאת מראש.

אם כך, בחירת דלתות פנים בתל אביב היא לא עניין של מה בכך, אך עם קצת מאמץ והכרה מלאה של הסוגים בשוק – תוכלו לבצע רכישה נבונה.