דלתות פנים מחיר

הפאראמטרים שמשפיעים על מחיר הדלת

  1. מחירי דלתות הפנים מתומחרים עפ”י פרמטרים רבים היוצרים מחירון. כאשר הפרמטר העיקרי המשפיע ביותר על המחיר הוא איכות החומר. למרות זאת, מכיוון שההיצע רחב וגדול, ניתן להזמין דלתות פנים זולות במחירים נוחים לכל כיס, שגם יהיו איכותיות דיו על מנת לספק עמידות לאורך זמן.
  2. ישנו פרמטר נוסף ועיקרי שיכול להשפיע על המחיר והוא המוניטין של החברה שממנה אתם מזמינים את הדלתות. חברת ח. גמליאל בעלת מוניטין רב, בייצור ושיווק של דלתות לבית. אנחנו מציעים דלתות פנים במחיר נוח. דלתות מעוצבות בהתאם לצרכים .השונים שלכם. דלתות בסגנון יוקרתי, כפרי, דלת פורמייקה או דלת מעץ, דלת הזזה ועוד… לכל דלת פנים מחיר אחר ע”פ הסוג.

מחיר נקבע לפי איכות ורמת גימור

דלתות פנים לבית יכולות להיות שונות זו מזו מאוד ברמת האיכות והגימור. למשל, לדלתות פורמייקה מחיר שונה ממחיר של עץ מלא. אם אתם מחפשים דלתות פנים מעוצבות לבית במחירים הגיוניים? פנו עוד היום לחברת ח. גמליאל ונשמח להתאים עבורכם את דלת הפנים הנכונה.

בנוסף, ח. גמליאל מתמחים בהתאמה אישית של דלתות לבית. שגם במקרה הזה המחיר עלול להשתנות בהתאם לבחירתכם: סוג הדלת, החומר ממנו עשויה הדלת, העיטורים, הגימורים, החיתוכים, הידיות, האיכות ועוד פרמטרים שונים ומגוונים, לכל דלת מחיר שונה ע”פ דרישות הלקוח.

מחיר מפתיע של דלתות פנים

בבואנו לחדש את הבית, לשפץ או להחליף פריט ריהוט ישן בפריט ריהוט חדש, לכל אחד מאיתנו יש תקציב משלו, ואין שום סיבה להתנצל על כך. יש כאלו שישמחו לצייד את הבית שלהם בדלתות במחיר גבוה יותר, ולהבטיח לעצמם את האיכות הגבוהה ביותר ויכולת הישרדות של שנים על גבי שנים, עם דלת שתלווה אותם במשך עשורים שעוד יבואו. יש כאלו שמעדיפים להצטייד בדלתות לחדרים במחיר נמוך יותר, יהיו השיקולים שלהם אשר יהיו.

בכל מקרה בבואכם לרכוש דלתות פנים במחיר שמתאים לכם, בגמליאל ידעו כיצד לקלוע לתקציב שלכם באופן מדוייק. אצלנו תמצאו מגוון דלתות אשר קולעות לכל תקציב, נמוך עד גבוה. כך שכל מה שעליכם לעשות זה להחליט מה התקציב שלכם ולקנות.

מחיר נמוך של דלתות פנים

מיותר לציין שגם אם התקציב שלכם נמוך יחסית ותעדיפו להצטייד בדלת שעולה פחות, תוכלו ליהנות מדלתות חמדיה באיכות ללא פשרות, במחיר נוח שנותן תמורה מלאה לכל שקל, גם אם מדובר בהוספת עלות התקנת דלתות הפנים.

רכישת דלת פנים לבית אינה פעילות יומיומית אלא דבר שנעשה אחת לתקופה ארוכה של כמה עשורים או בעת שיפוצים. אבל אין סיבה שתתפשרו על הדלת שלכם ולא תתאימו אותה לסכום שמצוי בכיסכם. אתם מוזמנים לקבל תמורה מלאה לכסף שלכם, עד השקל האחרון, גם אם תבחרו ללכת על דלת במחיר נמוך מהממוצע.

דלתות חמדיה מחיר שאתם חולמים עליו

אם תעדיפו להשקיע קצת יותר ולפרגן לבית שלכם עם דלת פנים במחיר גבוה יותר, השמיים הם הגבול. אתם תוכלו ליהנות מהאיכות הכי גבוהה שיש, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שהושגו על ידי היעזרות באנשי המקצוע המובילים בתחומם. דלתות חמדיה במחיר שווה לכל נפש, כבר אמרנו? אם לא, תנו לנו להגיד עכשיו. את כל הטוב הזה תוכלו להשיג אצלנו.

אגב, גם אם תעדיפו ללכת על דלתות פורמייקה, אין שום סיבה שתתפשרו, כי גם אנחנו לא מתפשרים.

בואו ליהנות מדלתות במחירים שיפתיעו אתכם לטובה, וכמובן לא יעמיסו על הארנק שלכם במידה והנושא קריטי לכם. אנחנו כבר חשבנו על הכל.

מעוניינים בדלתות פנים איכותיות ומעוצבות במחירים אטרקטיביים? פנו אלינו עוד היום לגמליאל ונשמח לעמוד לרשותכם!